LEVERING RETURNERING

LEVERING

Vi leverer varer i hele Danmark.

Som udgangspunkt sendes alle varer fra Aarhus Ø, hvor de pakkes forsvarligt inden afsendelse. Dog vil nogle bestillingsvare leveres direkte fra producenten.

Leveringstiden i Danmark:

  • Lagerførte varer er 3-5 hverdage
  • Tæpper 4-6 uger
  • Gardiner 3-4 uger

Skulle leveringstiden afvige fra det forventede, vil det fremgå af din ordrebekræftelse

Alle ordre sendes med PostNord, og du modtager et trackingnummer på mail, så du altid kan følge, hvor din pakke befinder sig.

FORTRYDELSESRET & RETURNERING

Vi ønsker, at du bliver tilfreds med det, du bestiller - og vi står klar til at hjælpe, hvis noget ikke er, som det skal være.

Standardvarer
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager din vare. Hvis du ønsker at returnere, skal varen være sendt retur senest 14 dage efter modtagelsen - og i original emballage.

Har varen været i brug, foretager vi en konkret vurdering af dens stand og gensalgsværdi.
En eventuel værdiforringelse fratrækkes det beløb, du får tilbage.
Vurderingen udføres af Camilla Rudnicki indretning ApS ved modtagelse.

Bemærk: Køber afholder selv returfragten.
Vi tilbagebetaler købsbeløbet (ekskl. fragtomkostninger) senest 14 dage efter, vi har modtaget varen retur.

Returnering sker til:
Camilla Rudnicki Design Studio
Dagmar Petersens Gade 91-93
8000 Aarhus C

Mail: kontakt@camillarudnicki.dk
Vi anbefaler, at du kontakter os pr. mail, inden du sender varen retur.

Gardiner og specialbestillinger
Gardiner og andre specialproducerede varer fremstilles efter dine valg og mål. Derfor er der ingen fortrydelsesret eller returret på disse produkter.
Skulle der opstå fejl, eller er der noget du er i tvivl om, så tøv ikke med at kontakte os.

Vi hjælper dig gerne videre.
kontakt@camillarudnicki.dk


Reklamtion

Vi gør os umage med hver eneste ordre, men skulle der mod forventning opstå en fejl eller skade, vil vi naturligvis gerne rette op på det.

Hvis du oplever en reklamation på en vare, beder vi dig kontakte os hurtigst muligt.

Send gerne en mail med en kort beskrivelse af problemet samt billeder, der viser fejlen.

📩 kontakt@camillarudnicki.dk

Vi vender tilbage hurtigst muligt og finder en løsning sammen.

*Hvis en vare ønskes i en anden farve, størrelse el. lign. i forhold til det som er bestilt og leveret, skal der foretages en ny bestilling i webshoppen.